facebook

20 noiembrie 2018

Varza calita cu carnati


Am facut o delicioasa varza calita cu carnati, am trantit si o mamaliga langa si toata lumea s-a lins pe degete :)

Va las si voua reteta aici 😉


Ingrediente necesare:

- carnati 

1 varza mare

- 1 ceapa rosie

- 1 ardei capia 

- pasta de tomate

- 1 crenguta de cimbru

- sare, piper

- marar si patrunjel verde

- boia

Mod de preparare:

Am tocat varza fasiute, am amestecat-o cu putina sare si am lasat-o deoparte.


Am crestat usor carnatii si i-am tras la tigaie in putin ulei dupa care i-am scos intr-o farfurie.

In uleiul ramas am calit ceapa rosie si ardeiul si cand acestea s-au inmuiat am adaugat varza tocata si am amestecat. Am adaugat condimentele si crenguta de cimbru, am amestecat bine si am lasat la foc potrivit aproximativ 10 minute pana cand varza a devenit moale.

Am adaugat 1 lingura de pasta de tomate facuta in casa, 2 cani cu apa si am fiert varza pe foc amestecand continuu pana cand aceasta a fost bine gatita. 

Am adaugat verdeata tocata marunt si am servit cu carnati asezati deasupra si cu o portie generoasa de  mamaliga.

Un deliciu!!!!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii