facebook

26 octombrie 2018

Pui cu mirodenii la cuptor


Am pregatit acest pui in weekendul trecut si a iesit extraordinar de delicios.
Parca si acum simt aroma care s-a raspandit in toata casa 😋
Va recomand sa incercati cu incredere.
Amestecul de condimente il puteti face dupa gustul vostru.

Eu am folosit urmatoarele ingrediente:
- 1 pui Fragedo
- 1 kg cartofi
- 4-5 capatani de usturoi
- 1 lamaie
- un cub de unt
- 1 lingura ulei de masline
- 1 ceasca cu supa
- amestec din urmatoarele condimente: rozmarin, cimbru, piper rosu, turmenic, coriandru, boia, sumac, ardei uscat, salvie, sare.

Am spalat puiul si l-am sters cu un prosop de hartie.
Am pus toate condimentele in mojar si le-am faramitat.


Sub pielea din zona pieptului puiului, am introdus cubulete de unt date prin condimente. Cu restul condimentelor am "imbracat" puiul pe ambele parti si prin interior.
Intr-un vas incapator am asezat un pat de cartofi taiati in bucati mai marisoare peste care am presarat un praf din mirodeniile amestecate in mojar si deasupra am asezat puiul dichisit :)

Capatanile intregi de usturoi, cu tot cu coaja, le-am spalat, le-am taiat pe jumatate si le-am asezat peste cartofi, impreuna cu cateva felii de lamaie si o crenguta de cimbru.
Am adaugat o cescuta cu supa, am acoperit vasul cu un capac de yena si l-am dat la cuptor la 230 de grade pana cand puiul s-a gatit bine.
Puteti umbla din cand in cand la cuptor si cu sosul care se lasa in vas puteti stropi puiului pentru ca aromele sa patrunda cat mai bine in carne si pentru a ramane suculent.
Va doresc pofta buna!!!!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii