facebook

31 ianuarie 2013

Coasta de porc cu mirodenii

Am gasit in calculator aceasta coasta incredibil de delicioasa pregatita de ceva vreme, dar sa fiu sincera eram muuult mai fericita daca o gaseam pe masa in bucatarie implorandu-ma sa o mananc :)))))))

Dar.....ca sa nu salivez singura la aceasta ora, am decis sa va spun cu ce am imbunat-o atat de tare :)

Ingrediente necesare:
 - coasta de porc
- busuioc
- rozmarin
- salvie
- piper
- chili
- boia
- menta
- maghiran
- sare
- cimbru
- vin alb

Mod de preparare:
Spalam coasta de porc si o punem la scurs.
Punem toate mirodeniile intr-un mojar si le pisam bine.
Cu acest amestec de mirodenii frecam coasta de porc dupa care o lasam sa se odihneasca 1/2 ora.
Dupa acest timp, o asezam intr-o punga mai grosuta (cele pentru congelat legume), adaugam doua pahare generoase cu vin alb, inchidem punga si o asezam in frigider pentru cateva ore bune.
Dupa ce a stat la rece suficient de mult timp pentru a se fragezi si a se imprietenii cu aroma mirodeniilor, transferam totul intr-o punga pentru gatit pe care o dam la cuptor la foc domol pana cand carnita se patrunde bine.
Servim cu cartofi cu rozmarin sau cu cartofi acordeon pregatiti ca AICI


Sa aveti pofta!!!!!!


7 comentarii:

  1. :)) Cred si eu!! Si eu as fi tare fericita daca as vedea costele astea pe o farfurie din fata mea, nu doar in pozele din reteta ta :P Super ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai de mine,nu se mai termina coasta asta! Tine cat vezi cu ochii! Bunaciune!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vecina, puteai sa ma chemi si pe mine la asa minunatie aromata:)Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce rumena si frumoasa e! Te imbine sa "canti" la ea si sa n-o mai lasi din mana.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mihaela ce imi faci? De cand vreau o reteta de coasta.... Place place place e putin spus...

    RăspundețiȘtergere

Ultimele comentarii