facebook

30 iunie 2011

Macaroane cu telemea

Ingrediente necesare:

- 1 pachet macaroane
- 4 oua
- 1/2 kg telemea de vaci
- 1/2 kg telemea de oaie
- 1 cana lapte
-  unt

Mod de preparare:

Fierbem macaroanele in apa cu sare, iar dupa ce s-au gatit le spalam sub jet de apa rece.
Dam branza pe razatoare sau o faramitam la robot, adaugam laptele si 2 oua si amestecam bine.


Compozitia de branza o amestecam cu macaroanele si punem totul intr-o cratita unsa cu unt.
Deasupra punem celelalte 2 oua zbatute si dam la cuptor la foc potrivit pentru aproximativ 40 de minute.

7 comentarii:

  1. O cina perfecta. Fain ti-a iesit ;

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Gaby!!!!
    Reteta asta imi aduce aminte de bunica mea care ne-o pregatea cand eram mici :)

    RăspundețiȘtergere
  3. De cand n-am mai gatit macaroane ... tare pofta mi-ai facut !

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum ma duc sa fac macaroane! O sa ma ai pe constiinta daca ma ingras!:))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum ti-au iesit???
    Despre ingrasat, stai linistita ca atunci suntem doua pt ca asta am mancat si eu in aceasta seara :))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cum au iesit? Pai tu sa-mi spui...:) Accept si critici daca e cazul...pot fi constructive:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am apucat sa gust din ele azi.
    Maine iti spun :))

    RăspundețiȘtergere

Ultimele comentarii