facebook

20 iunie 2010

Pandispan cu visine


Ingrediente necesare:
- 4 oua
- 250 gr. faina
- 1/2 pachet praf de copt
- 200 gr. zahar
- 100 ml lapte
- 60 ml ulei
- 1 pachet zahat vanilat
- 500 gr. visine

Mod de preparare:
Se bat ouale bine impreuna cu zaharul , se adauga laptele, uleiul turnat incetul cu incetul, alternativ cu faina amestecata cu praful de copt si zaharul vanilat.
Separat se curata fructele, se scot samburii si se pun la scurs.
Se ia o tava, se imbraca in hartie pergament sau se tapeteaza cu faina, se adauga compozitia, iar deasupra se pun visinele care se trec printr-un praf de faina pentru a nu se duce la fund.
Se da la cuptor la foc potrivit pentru aproximativ 20 de minute.
Dupa ce s-a racit, se taie si se pudreaza cu zahar.

8 comentarii:

  1. Aceasta prajitura este preferata mea! Am facut-o si eu cu mami si ne-a iesit bestial!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ai incercat-o si mai ales ca ti-a placut!!!!!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Tocmai am facut reteta asta si a iesit senzational de buna! Multumesc pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag!!!!!!
      Ma bucur ca ti-a placut!!!!
      Te pup si te invit sa mai incerci si alte retete!!!!

      Ștergere
  4. Ai cea mai buna reteta de prajitura cu visine,felicitari pt cultura ta si multumesc pt reteta care am tot incercat sa o fac de pe la altii,dar nu a iesit asa buna ca asta a ta.Vreau sa incerc si alte retete ale tale,sper sa gasesc ceva gatit mai dietetic,mai fara prajeala,fara grasime...sper...deocamdata la primul impuls am simtit nevoia sa te felicit pt reteta asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet!!!!
      Ma bucut tare mult ca ti-a placut reteta mea si te astept cu mare drag sa incerci si alte retete.

      Este o prajitura nelipsita din casa in aceasta perioada cand o prepar cu tot felul de fructe.

      Te imbratisez cu drag!

      Ștergere
  5. Si eu te imbratisez cu mare drag,cred si nu doar cred,sunt convinsa ca o persoana care se dedica bucatariei cu atata suflet,cu siguranta e si cea mai buna persoana in ceea ce priveste caracterul,cu care te mandresti sa fi prieten,ferice de cei apropiati tie! m-am inregistrat anonim,dar ma numesc Mariana-Mihaela,ti-am dat like pe facebook si te felicit pt ceea ce esti,o minunata ca si retetele tale! pana acum le-am citit si nu stiu pe care sa o fac mai intai,atat de apetisante sunt toate,crede-ma ca am varsta mai mare ca a ta,insa imi esti de un mare folos cu retetele tale,sunt excelente!!!!!succes in tot ce faci!
    p.s. as face maine o rulada cu gem,oare se poate si cu fructe proaspete?sau ceva usor cu biscuiti cu o crema mai usoara,poate gasesc pe la tine ceva,maine,multumesc pt idei in primul rand,chiar nu mai stiam ce sa fac de mancare si de dulce,la tine nu stiu pe care sa o aleg intai...nici nu mai am nevoie sa ma uit pe alte siteuri,aici am tot ce imi doresc:)pupici muuulti:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mariana Mihaela, iti multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase.
      Ma simt putin vinovata ca nu am mai postat de ceva vreme, cu toate ca am atatea retete in asteptare, dar promit sa imi impart timpul astfel incat sa pot actualiza mai des.

      Sorry ca nu am o reteta de rulada, dar sotul nu este fan rulada :)

      Te pup si te imbratisez cu mult drag!!!!

      Ștergere

Ultimele comentarii