facebook

9 iunie 2010

Dovlecei umpluti cu urda

Ingrediente necesare: 
- 2 dovlecei
- 150 gr urda
- 150 gr telemea
- 1 ou
- marar
- sare, piper
- ulei 


Mod de preparare:
Se spala dovleceii, se taie in jumatati si se scobesc . 

Se pregateste umplutura in felul urmator: urda se amesteca cu oul, cu telemeaua data pe razatoare si cu miezul de la dovlecei. Se toaca mararul marunt si se amesteca in compozitie impreuna cu sarea si piperul (eu am avut si o mana de amestec mexican pe care l-am introdus in compozitia de urda)
Cu aceasta compozitie se umplu dovleceii si se pun la cuptor intr-un vas in care punem 2 linguri de ulei si 100 ml apa. 
Mie mi-a ramas mai multa compozitie si am pus-o in vas pe langa dovleceii umpluti. Se da la cuptor la foc potrivit pana se patrund bine dovleceii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii