facebook

31 mai 2010

Prajitura Mozart

Ingrediente necesare:
- 200 g biscuiti fragezi
- 125 g unt
- 250 g crema de ciocolata
- esenta vanilie sau rom
- 400 g iaurt gras
- 150 g zahar pudra vanilat,un plic de gelatina
- 800 g capsuni 

Mod de preparare:
 
Biscuitii se maruntesc fin,prin masina de tocat sau robot,apoi se amesteca bine cu untul topit amestecat cu 

 ciocolata si esenta.
Se pune o folie de celofan intr-o forma mai inalta si turnam amestecul de biscuiti,presand usor,pana tasam toata suprafata,apoi punem deasupra capsuni intregi 

Se mixeaza iaurtul cu zaharul pudra vanilat apoi turnam in fir subtire,gelatina pe care am dizolvat-o in apa rece apoi am topit-o la bain -marie.Acest amestec se toarna peste capsunile din forma ,se lasa cam 10 minute la frigider apoi se decoreaza cu feliute subtiri de capsuni,infipte usor in crema.Se da la rece aproxim. 2-3 ore. 



3 comentarii:

  1. Mihaela o prietena de-a mea mi-a dat colectia ei de retete. Printre ele se afla si aceasta reteta, de la tine. Nu pot sa spun decat ca astept sa se coaca capsunii. Este minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult Irina!!!!!!
      Este o prajiturica delicioasa si abia astept sa o incerci si sa imi spui daca iti place.
      Te puuup!!!!

      Ștergere

Ultimele comentarii